dimecres, 15 d’abril del 2015

Tema 5, exercici 11.

a) Quin producte anuncien? Són productes tradicionalment considerats femenins?
Anuncien dos tipus de perfum. Normalment es consideren més femenins perquè a les dones ens dona una mica més de seguretat i elegancia.
 
b) Quins són els elements de cada anunci i quines idees suggereixen? (Comenta'n el disseny, els colors, el text.)
En el primer es veu que hi ha més text, es un anunci de fa un parell d'anys i es nota que els gràfics són un poc antics. L'imatge es una dona amb molt bones curves i un home darrera, perseguint-la per l'olor que desprén quant ella camina.
En el segon es veu que es un anunci més d'actualitat, millors gràfics, menys text i més sugeridor. Predomina el color dorat, que a l'anunci li dona una mica de luxe. 

c) Quina imatge de la dona ofereixen aquests anuncis? Creus que aquesta imatge ha canviat molt amb el pas dels anys?
Dona una imatge de sensualitat cap el públic, i es nota la diferència dels anys entre anuncis, ja que el primer la dona surt bastant tapada, amb les cames molt llargues i al segon es veu que la dona te un plànol més sugeridor i va menys tapada.

d)Escriu la teva opinió sobre la influència de la publicitat en les nostres vides.
Actualment, durant la nostra rutina, la influència de la publicitat es bastant constant i es nota. La juventut es el públic que surt més perjudicat, ja que es la que veu més la televisió i es fixa més en les novetats i les noves tendencies. El problema es que avui en dia segons quins anuncis ens convé no vorel's i altres que si, ja que hi ha pics que la forma d'expressió, la vestimenta, el físic... influeix molt davant del públic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada